|
Open Inloop Teken- en Schilderlessen: Portret, Figuur, Model, Traditioneel, Experimenteel op de Weesperzijde nr. 4, 1091 EA Amsterdam
Inloggen Cursisten
              Nieuw werk van cursisten die mee doen aan de open inloop lessen.                      
Home/ Agenda | Eigen werk | Cursussen/ werk cursistenOpen Inloop Modeltekenen en -schilderen | Nieuw werk cursisten | Peter Eurlings | Links & Contact | Nieuwsbrief | Sitemap | Bedrijfsworkshop | Nederlandse versie Deutsche Version Deutsche Version

Naar pagina 1, Nieuw werk cursisten.Pagina 2 van 2
Nieuw Werk Cursisten (ander werk wordt nog toegevoegd, under construction)

Werk cursisten, wordt regelmatig bijgewerkt. Laatste update: 3-12-2009: 12:15h
26-11-2009, Ruben-s modeltekenles op donderdagavond. Gesture en Contourtekenen met aandacht in deze les op gewicht. Houtskool/ krijt op papier. 26-11-2009, Ruben-s modeltekenles op donderdagavond. Gesture en Contourtekenen met aandacht in deze les op gewicht. Houtskool/ krijt op papier. 26-11-2009, Ruben-s modeltekenles op donderdagavond. Gesture en Contourtekenen met aandacht in deze les op gewicht. Houtskool/ krijt op papier. 26-11-2009, Ruben-s modeltekenles op donderdagavond. Gesture en Contourtekenen met aandacht in deze les op gewicht. Textmarker op papier.  
26-11-2009, Ruben-s modeltekenles op donderdagavond. Gesture en Contourtekenen met aandacht in deze les op gewicht. Houtskool/ krijt op papier. 26-11-2009, Ruben-s modeltekenles op donderdagavond. Gesture en Contourtekenen met aandacht in deze les op gewicht. Houtskool/ krijt op papier. 26-11-2009, Ruben-s modeltekenles op donderdagavond. Gesture en Contourtekenen met aandacht in deze les op gewicht. Houtskool/ krijt op papier. 26-11-2009, Ruben-s modeltekenles op donderdagavond. Gesture en Contourtekenen met aandacht in deze les op gewicht. Textmarker op papier.  
27-11-2009, Portretstudie in houtskool/ potlood. Korte 5 minuten opwarming oefening. Opwarmen is niet alleen voor de tekenaar van belang maar zeker ook voor het model. Portrettekenen naar Alfredo. 27-11-2009, Potrettekenen, korte warming-up oefening. Houtskool/ potlood op papier. 27-11-2009, Potrettekenles, korte warming-up oefening. Conte krijt op papier. 27-11-2009, Potrettekenles, korte warming-up oefening. Houtskoolpotlood op papier. 27-11-2009, Potrettekenstudie, houtskool op papier. Portret 'en-profiel'
27-11-2009, Portretstudie in houtskool/ potlood. Korte 5 minuten opwarming oefening. Opwarmen is niet alleen voor de tekenaar van belang maar zeker ook voor het model. Portrettekenen naar Alfredo. 27-11-2009, Potrettekenen, korte warming-up oefening. Houtskool/ potlood op papier. 27-11-2009, Potrettekenles, korte warming-up oefening. Conte krijt op papier. 27-11-2009, Potrettekenles, korte warming-up oefening. Houtskoolpotlood op papier. 27-11-2009, Potrettekenstudie, houtskool op papier. Portret 'en-profiel'
27-11-2009, Portretstudie in conte krijt naar Alfredo. 27-11-2009, Portrettekenen, studie in houtskool/ potlood. 27-11-2009, Portrettekenstudie in houtskool met verzachting in de neus om accenten te verleggen. 27-11-2009, Portrettekenen, houtskool op papier. Studie naar Alfredo. 27-11-2009, Portrettekenstudie in houtskoolpotlood. Verzachting door paralelle arcering. Pose 'en-face'.
27-11-2009, Portretstudie in conte krijt naar Alfredo. 27-11-2009, Portrettekenen, studie in houtskool/ potlood. 'Trois-quatre'. 27-11-2009, Portrettekenstudie in houtskool met verzachting in de neus om accenten te verleggen. 27-11-2009, Portrettekenen, houtskool op papier. Studie naar Alfredo. 27-11-2009, Portrettekenstudie in houtskoolpotlood. Verzachting door paralelle arcering. Pose 'en-face'.
27-11-2009, Portrettekenstudie met handen in schoot. Versterkende werking van gezichtsuitdrukking door handen. Houtskool, potlood, kleurkrijt op papier. 27-11-2009, Portrettekenles. Inzoom op gezichtgedeelte. Houtskool, kleurkrijt, potlood op papier. 27-11-2009, Portrettekenstudie in houtskoolpotlood op papier. 27-11-2009, Portrettekenstudie met handgebaar als versterking met de gezichtsuitdrukking. Houtskoolpotlood/ potlood op papier.
27-11-2009, Portrettekenles. Studie in houtskool. Bijzondere aandacht voor gevoel voor huid. 27-11-2009, Portrettekenstudie met handen in schoot. Versterkende werking van gezichtsuitdrukking door handen. Houtskool, potlood, kleurkrijt op papier. 27-11-2009, Portrettekenles. Inzoom op gezichtgedeelte. Houtskool, kleurkrijt, potlood op papier. 27-11-2009, Portrettekenstudie in houtskoolpotlood op papier. 27-11-2009, Portrettekenstudie met handgebaar als versterking met de gezichtsuitdrukking. Houtskoolpotlood/ potlood op papier.
27-11-2009, Portrettekenles, houtskoolpotlood en wit krijt/potlood op papier. Pose 'en profiel'. Verzachting in gezicht door paralelle arcering.        
27-11-2009, Portrettekenles, houtskoolpotlood en wit krijt/potlood op papier. Pose 'en profiel'. Verzachting in gezicht door paralelle arcering.        
27-11-2009, Schetsen van ingewikkelde vormen vanuit geometrische basisvormen. Eerste oefeningen: melk opschuimkan van metaal. Potlood op papier. 27-11-2009, Schetsen elips basisvormen: inktflesje met scheve druppelaar. Potlood op papier. 27-11-2009, Schetsen van natuurlijke vormen vanuit onderliggende basisvorm. Potlood op papier. 27-11-2009, Schetsen van natuurlijke vormen vanuit logica basisvorm: schelp met doorgaande ronddraaiende lijn om een as. Potlood op papier. 27-11-2009, Schetsen van door de mens gemaakte ontwerp objecten. Lucifersdoosje in dit geval met kern en half slagschaduw. Potlood op papier.
27-11-2009, Schetsen van ingewikkelde vormen vanuit geometrische basisvormen. Eerste oefeningen: melk opschuimkan van metaal. Potlood op papier. 27-11-2009, Schetsen elips basisvormen: inktflesje met scheve druppelaar. Potlood op papier. 27-11-2009, Schetsen van natuurlijke vormen vanuit onderliggende basisvorm. Potlood op papier. 27-11-2009, Schetsen van natuurlijke vormen vanuit logica basisvorm: schelp met doorgaande ronddraaiende lijn om een as. Potlood op papier. 27-11-2009, Schetsen van door de mens gemaakte ontwerp objecten. Lucifersdoosje in dit geval met kern en half slagschaduw. Potlood op papier.
27-11-2009, Schetsen van basisvormen, elipsen en schroefdraad, transparantie. Let op de transparante slagschaduw. Potlood op papier. 27-11-2009, Schetsen van basisvormen, elips ronddraaiende beweging rondom een as van een schelp. Materiaalkeuze kan van invloed zijn op de textuur/ stofuitdrukking. Inkt op papier. 27-11-2009, Schetsen van basisvormen, elips op een vierkant. Eerste oefening, Talens inktpotje met sticker. Potlood op papier of zou men een inktpotje met inkt moeten tekenen? 27-11-2009, Orgineel en het bedrog naast elkaar. Potlood op papier.  
27-11-2009, Schetsen van basisvormen, elipsen en schroefdraad, transparantie. Let op de transparante slagschaduw. Potlood op papier. 27-11-2009, Schetsen van basisvormen, elips ronddraaiende beweging rondom een as van een schelp. Materiaalkeuze kan van invloed zijn op de textuur/ stofuitdrukking. Inkt op papier. 27-11-2009, Schetsen van basisvormen, elips op een vierkant. Eerste oefening, Talens inktpotje met sticker. Potlood op papier of zou men een inktpotje met inkt moeten tekenen? 27-11-2009, Orgineel en het bedrog naast elkaar. Potlood op papier.  
30-11-2009, Na de eerste oefeningen een moeilijker geval. Het geheel is een aaneensluiting van elipsen en afgevlakte zijkanten. Vanuit geometrische basisvormen naar de moeilijke door de mens vervaardigde hamer. Nu nog de spijker. Potlood op papier. 30-11-2009, Eerste oefening naar de waarneming. Constructie en basisvorm van natuurobjecten. Potlood op papier. 30-11-2009, Eerste oefening van een Pelikan inktpotje. elips op vierkant. Uitgevoerd in architectuur zou het contrast misschien wel Rietveld - Kisho Kurokawa in het Van Gogh Museum kunnen zijn. Potlood op papier. 30-11-2009, Ook weer een pittige. Een stuk gereedschap, de waterpomptang als ingewikkelde vorm opgebouwd uit geometrische basisvormen. Het doosje lucifers met de bekende zwaluw ligt duidelijk dichterbij. Diepte door groot - klein. Potlood op papier. 30-11-2209, De tekenklem waarmee het vel papier aan de ezel wordt geklemd. Ooit heeft er iemand over nagedacht tijdens het ontwerp. Door het natekenen krijgen we een hint van de gedachten van de ontwerper. Potlood op papier.
30-11-2009, Na de eerste oefeningen een moeilijker geval. Het geheel is een aaneensluiting van elipsen en afgevlakte zijkanten. Vanuit geometrische basisvormen naar de moeilijke door de mens vervaardigde hamer. Nu nog de spijker. Potlood op papier. 30-11-2009, Eerste oefening naar de waarneming. Constructie en basisvorm van natuurobjecten. Potlood op papier. 30-11-2009, Eerste oefening van een Pelikan inktpotje. elips op vierkant. Uitgevoerd in architectuur zou het contrast misschien wel Rietveld - Kisho Kurokawa in het Van Gogh Museum kunnen zijn. Potlood op papier. 30-11-2009, Ook weer een pittige. Een stuk gereedschap, de waterpomptang als ingewikkelde vorm opgebouwd uit geometrische basisvormen. Het doosje lucifers met de bekende zwaluw ligt duidelijk dichterbij. Diepte door groot - klein. Potlood op papier. 30-11-2209, De tekenklem waarmee het vel papier aan de ezel wordt geklemd. Ooit heeft er iemand over nagedacht tijdens het ontwerp. Door het natekenen krijgen we een hint van de gedachten van de ontwerper. Potlood op papier.
30-11-2009, Bij dit doek horen nog wat voorafgaand foto's geplaatst. Een studie/ schilderij naar opdracht. De foto toont een gele waas wat in het echt ook aanwezig is om de versnippering enigzins weer te binden. Wordt vervolgd. Olieverf op doek.      
30-11-2009, Bij dit doek horen nog wat voorafgaand foto's geplaatst. Een studie/ schilderij naar opdracht. De foto toont een gele waas wat in het echt ook aanwezig is om de versnippering enigzins weer te binden. Wordt vervolgd. Olieverf op doek. 30-11-2009, Bij dit doek van James horen nog een aantal foto's die later geplaatst worden om de opbouw van het doek te documenteren. In deze fase is het een mixed techniek van coulage, acryl, tekening en gele dikke jachtlak op doek. De manier van exposeren wordt ook nog uit de doeken gedaan. Wordt vervolgd.      
2-12-2009, Hortus Botanicus .Uitbeelden van diepte en ruimte. Wanneer de ruimte verbeeld wordt door perspectief en we een inschatting kunnen maken van hoe diep dan spreekt men van DIEPTE ipv ruimte. 2-12-2009, Hortus Botanicus. Lijnen die parallel in een vlak lopen komen bij elkaar in 1 punt op de horizon = ooghoogte. De lijnen (rode pijl) moeten wanneer men perspectief correct wil gebruiken in 1 punt bijelkaar komen (buiten het papier). Verder uitbeelding van ruimte door groot klein (blad) en overlapping. 2-12-2009, Hortus Botanicus. Een studie in potlood als voorstudie voor een aquarel. 2-12-2009, Hortus Botanicus. Studie van blad en omgeving in potlood. 2-12-2009, Hortus Botanicus. Uitvergroting van bladstudie.
2-12-2009, Hortus Botanicus .Uitbeelden van diepte en ruimte. Wanneer de ruimte verbeeld wordt door perspectief en we een inschatting kunnen maken van hoe diep dan spreekt men van DIEPTE ipv ruimte. 2-12-2009, Hortus Botanicus. Lijnen die parallel in een vlak lopen komen bij elkaar in 1 punt op de horizon = ooghoogte. De lijnen (rode pijl) moeten wanneer men perspectief correct wil gebruiken in 1 punt bijelkaar komen (buiten het papier). Verder uitbeelding van ruimte door groot klein (blad) en overlapping. 2-12-2009, Hortus Botanicus. Een studie in potlood als voorstudie voor een aquarel. 2-12-2009, Hortus Botanicus. Studie van blad en omgeving in potlood. 2-12-2009, Hortus Botanicus. Uitvergroting van bladstudie.
2-12-2009, Hortus Botanicus, studie in stengel met bladeren in potlood en verschillende arceerstijlen voor verzachting of versterking van de vorm. 2-12-2009, Hortus Botanicus, inzomen. 2-12-2009, Hortus Botanicus, inzomen. Aandacht voor de karakteristieke uiteinden van de bladeren. 2-12-2009, Hortus Botanicus, studie van bladeren, organische vormen die doen denken aan tongen of slangen aan de kop van medusa.  
2-12-2009, Hortus Botanicus, studie in stengel met bladeren in potlood en verschillende arceerstijlen voor verzachting of versterking van de vorm. 2-12-2009, Hortus Botanicus, inzomen. 2-12-2009, Hortus Botanicus, inzomen. Aandacht voor de karakteristieke uiteinden van de bladeren. 2-12-2009, Hortus Botanicus, studie van bladeren, organische vormen die doen denken aan tongen of slangen aan de kop van medusa.  
2-12-2009. Model Klara. Opwarmingsoefening in potlood/ houtskool. Musici, zangers (in de badkamer), dansers maar ook tekenaars doen er goed aan eerst korte opwarmingsoefeningen te doen voordat men een lange pose gaat bestuderen. 2-12-2009. Portrettekenen: Model Klara. Opwarmingsoefening in houtskool. 2-12-2009. Portrettekenles: Model Klara. Opwarmingsoefening in volumes en relaties in potlood/ houtskool. 2-12-2009. Portretekenles: tussenfase van een langere studie in potlood/ houtskool. Model Klara. 2-12-2009. Portrettekenen: Langere studie in volumes, aansluiting hals op bovenlichaam in potlood/ houtskool.
2-12-2009. Model Klara. Opwarmingsoefening in potlood/ houtskool. Musici, zangers (in de badkamer), dansers maar ook tekenaars doen er goed aan eerst korte opwarmingsoefeningen te doen voordat men een lange pose gaat bestuderen. 2-12-2009. Portrettekenen: Model Klara. Opwarmingsoefening in houtskool. 2-12-2009. Portrettekenles: Model Klara. Opwarmingsoefening in volumes en relaties in potlood/ houtskool. 2-12-2009. Portretekenles: tussenfase van een langere studie in potlood/ houtskool. Model Klara. 2-12-2009. Portrettekenen: Langere studie in volumes, aansluiting hals op bovenlichaam in potlood/ houtskool.
2-12-2009. Model Klara: portrettekenen, tussen fase van een studie, hoofd en bovenlichaam: bovenstuk in houtskool/potlood. 2-12-2009. Portrettekencursus: Uitwerkingschets in potlood/ houtskool. (eerste les in portrettekenen op de Weesperzijde 4) 2-12-2009. Portrettekenles: opzet van een langere studie in volume-tekenen. Houtskool/ potlood. 2-12-2009. Portrettekenles: Model Klara. Langere studie in volume-tekenen. Houtskool/ potlood/ uitwerking. (tweede les in portrettekenen op de Weesperzijde 4) 2-12-2009. Portrettekenen. Opwarmingsoefening in volume tekenen vanuit basis geometrische vormen waarbij de relatie tussen hoofd, hals en schouder wordt aangegeven. Tekening in potlood/ houtskool.
2-12-2009. Model Klara: portrettekenen, tussen fase van een studie, hoofd en bovenlichaam: bovenstuk in houtskool/potlood. 2-12-2009. Portrettekencursus: Uitwerkingschets in potlood/ houtskool. (eerste les in portrettekenen op de Weesperzijde 4) 2-12-2009. Portrettekenles: opzet van een langere studie in volume-tekenen. Houtskool/ potlood. 2-12-2009. Portrettekenles: Model Klara. Langere studie in volume-tekenen. Houtskool/ potlood/ uitwerking. (tweede les in portrettekenen op de Weesperzijde 4) 2-12-2009. Portrettekenen. Opwarmingsoefening in volume tekenen vanuit basis geometrische vormen waarbij de relatie tussen hoofd, hals en schouder wordt aangegeven. Tekening in potlood/ houtskool.
2-12-2009. Portrettekenles model Klara. Opbouw geometrische basisvormen met aandacht tussen de relaties van hoofd, gezichtskenmerken en vlakken in gezicht, aansluiting hoofd, hals en schouderpartij. Houtskool/ potlood op papier. Tussenmomentopname. 2-12-2009. Portrettekenles model Klara. Uitwerking binnen een sessie: opwarmingsoefeningen en langere studie. Met aandacht voor geometrische opbouw, vlakken en richtingen. Aansluiting hoofd op hals op schouders. 2-12-2009. Vlotte studies door gasttekenaar Stephan Mäki naar model Klara. 2-12-2009. Vooral tijdens bewegingsmomenten legt Stephan Mäki de gebaren vast. Danseres/ Mime speler en model voor deze sessie Klara in een tekeningsnapshot vastgelegd tijdens stretch oefeningen. 2-12-2009. Wie heeft Stephan Mäki hier in houtskool (gapend) vastgelegd? Bewegingsschets of schets vastgelegd in geheugen en vervolgens op papier.
2-12-2009. Portrettekenles model Klara. Opbouw geometrische basisvormen met aandacht tussen de relaties van hoofd, gezichtskenmerken en vlakken in gezicht, aansluiting hoofd, hals en schouderpartij. Houtskool/ potlood op papier. Tussenmomentopname. 2-12-2009. Portrettekenles model Klara. Uitwerking binnen een sessie: opwarmingsoefeningen en langere studie. Met aandacht voor geometrische opbouw, vlakken en richtingen. Aansluiting hoofd op hals op schouders. 2-12-2009. Vlotte studies door gasttekenaar Stephan Mäki naar model Klara. 2-12-2009. Vooral tijdens bewegingsmomenten legt Stephan Mäki de gebaren vast. Danseres/ Mime speler en model voor deze sessie Klara in een tekeningsnapshot vastgelegd tijdens stretch oefeningen. 2-12-2009. Wie heeft Stephan Mäki hier in houtskool (gapend) vastgelegd? Bewegingsschets of schets vastgelegd in geheugen en vervolgens op papier.
2-12-2009. Vlotte studies van Klara's gezicht door Stephan Mäki in houtskool of potlood. 2-12-2009. Gesture, houding en gebaar. Stephan Mäki legt de houding van een tekencursist vast. 2-12-2009. Gesture, houding en gebaar. Stephan Mäki legt nogmaals de houding van een tekencursist vast. 2-12-2009. Gesture, houding en gebaar van de tekendocent die het voordoet achter de ezel. Wederom Stephan Mäki.
2-12-2009. Stephan Mäki legt model Klara vast in een paar lijnen tijdens de pauze. 2-12-2009. Vlotte studies van Klara's gezicht door Stephan Mäki in houtskool of potlood. 2-12-2009. Gesture, houding en gebaar. Stephan Mäki legt de houding van een tekencursist vast. 2-12-2009. Gesture, houding en gebaar. Stephan Mäki legt nogmaals de houding van een tekencursist vast. 2-12-2009. Gesture, houding en gebaar van de tekendocent die het voordoet achter de ezel. Wederom Stephan Mäki.
2-12-2009. Wie is hier vastgelegd door S. Mäki? 2-12-2009. Vlotte studie van een schedel door S. Mäki. Tekening in houtskool/ potlood.      
2-12-2009. Wie is hier vastgelegd door S. Mäki? 2-12-2009. Vlotte studie van een schedel door S. Mäki. Tekening in houtskool/ potlood.      
4-12-2009, Ei-tempera maken. Recept: Eidooier zonder eiwit en vlies en vervolgens precies evenveel water toevoegen in een doseerflesje vullen. De binder kan nu gebruikt worden met pigment of verf te maken. 4-12-2009, Ei-tempera maken. Een kleine proef/ detail schilderen na Henri Rousseau (le douanier). 4-12-2009, Ei-tempera maken. Een kleine proef/ detail interpretatie schilderen na Henri Rousseau (le douanier). 4-12-2009, Ei-tempera maken. Een klein proef/ detail interpretatie naar de weegster van Johannes Vermeer van Delft.
4-12-2009, Ei-tempera maken. Recept: Eidooier zonder eiwit en vlies en vervolgens precies evenveel water toevoegen in een doseerflesje vullen. De binder kan nu gebruikt worden met pigment of verf te maken. 4-12-2009, Ei-tempera maken. Een kleine proef/ detail schilderen na Henri Rousseau (le douanier). 4-12-2009, Ei-tempera maken. Een kleine proef/ detail interpretatie schilderen na Henri Rousseau (le douanier). 4-12-2009, Ei-tempera maken. Een klein proef/ detail interpretatie naar de weegster van Johannes Vermeer van Delft. 4-12-2009, Transparantie oefening in wit krijt op donker gekleurd papier. Tekenen is leren kijken. Normaal zijn we gewend om zwarte tekens op een lichte ondergrond te zetten. Een tegenovergestelde oefening, wit op donker, dwingt je om anders te kijken. Overigens is het ook logischer in die zin dat als je de donkere gedeelten zou moeten tekenen je veel meer werk hebt.
4-12-2009, Studie naar model met houtskool, potlood, grafietstift. Snelle schets. 4-12-2009, Studie naar model met houtskool, potlood, grafietstift. Snelle schets. 4-12-2009, Studie naar model met houtskool, potlood, grafietstift. Snelle schets. 4-12-2009, Studie naar model met houtskool, potlood, grafietstift. Snelle schets. 4-12-2009, Studie naar model met houtskool, potlood, grafietstift. Snelle schets.
4-12-2009, Studie naar model met houtskool, potlood, grafietstift. Snelle schets. 4-12-2009, Studie naar model met houtskool, potlood, grafietstift. Snelle schets. 4-12-2009, Studie naar model met houtskool, potlood, grafietstift. Snelle schets. 4-12-2009, Studie naar model met houtskool, potlood, grafietstift. Snelle schets. 4-12-2009, Studie naar model met houtskool, potlood, grafietstift. Snelle schets.
4-12-2009, Studie naar model met houtskool, potlood, grafietstift. Snelle schets. v 4-12-2009, Studie naar model. Meten en passen van de proporties. 4-12-2009, Studie naar model. Verachtend arceren. 4-12-2009, Studie naar model. Meten, passen en lichtjes arceren. Houtskoolpotlood, grafietstift op papier.
4-12-2009, Studie naar model met houtskool, potlood, grafietstift. Snelle schets. 4-12-2009, Studie naar model. Meten en passen van de proporties. 4-12-2009, Studie naar model. Meten en passen van de proporties. 4-12-2009, Studie naar model. verzachtend arceren. 4-12-2009, Studie naar model. Meten, passen en lichtjes arceren. Houtskoolpotlood, grafietstift op papier.
4-12-2009, Modeltekenles. Studie naar model. Proportie, houding en lichtjes verzachtend arceren. 4-12-2009, Modeltekenen. Studie naar model in houtskool, grafietstift op papier. 4-12-2009, Modeltekenen. Studie naar model in houtskool, grafietstift op papier. 4-12-2009, Modeltekenen. Studie naar model in houtskool, grafietstift en houtskool op papier. Uitdrukking en houding.  
4-12-2009, Modeltekenles. Studie naar model. Proportie, houding en lichtjes verzachtend arceren. 4-12-2009, Modeltekenen. Studie naar model in houtskool, grafietstift op papier. 4-12-2009, Modeltekenen. Studie naar model in houtskool, grafietstift op papier. 4-12-2009, Modeltekenen. Studie naar model in houtskool, grafietstift en houtskool op papier. Uitdrukking en houding.  
Er komt nog meer aan. Te veel om gelijk bij te werken!        
Portrettekenen: Frank door Angelique Smol. Houtskool op papier.        
11-11-2009, Portrettekenen.
Portrettekening van Frank door Angelique Smol. Houtskool op papier.
       
         

 

       
         

Naar pagina 1, Nieuw werk cursisten.Pagina 2 van 2

 

 

Home/ agenda | Eigen werk | Cursussen/ werk cursisten | Peter Eurlings | Links, Contact & Nieuwsbrief | Sitemap | Bedrijfsworkshops | English version of petereurlings.nl